vrijdag 9 maart 2018

Nief zomergerief

De laatste tijd had ik het zo koud....
Ik verlang dan ook echt naar de zomer en in mijn hoofd is die er al een beetje!

Dus besloot ik dat het tijd was voor zomergerief.
In mijn kast lag nog dit stofje, van lilybalou.
Aangezien ik mij moet haasten om de kinderprintjes nog te kunnen gebruiken (de jongste wordt binnenkort 8 :-(), besloot ik dat de tijd gekomen was om dit stofje te verknippen!
Het patroon daar was ik snel uit, de gingerbread van Homemade Mini couture! Ik maakte die vorige zomer ook al verschillende keren, dat kan je hier zien (ik merk dat ze niet allemaal geblogd werden, ik maakte er meer dan een toen!)
Een snel projectje, 4 patroondelen, weinig werk en toch schoon, dat wil iedereen toch?
Normaal zou ik contrastkleuren gebruiken voor de kraag enzo maar deze keer besloot ik om dat niet te doen, enkel in de hals gebruikte ik fluogele biais.




Schoon, toch?

Sto: Lilybalou van bij Mondepot
Patroon: gingerbread uit homemade mini couture





1 opmerking:

  1. Ja, zeer schoon! Jouw 8-jarige lijkt me al een grote zoon! Toch zeker als ik hem vergelijk met mijn net-niet 13-jarige. Volgens mij zal hij deze printjes nog wel een tijdje weten te appreciëren, zeker als er zo'n leuke hemdjes van komen!

    BeantwoordenVerwijderen