woensdag 21 oktober 2015

Zonen09stuff


Hij houdt van Minions, ik van zonen 09, hier is de ideale combo: 
Billie in een minionstricotje!
Ik twijfelde lang of ik de stof wel zou bestellen, ik heb het niet zo voor drukke prints en al helemaal niet met tekenfiguren op. Over dit exemplaar ben ik wel tevreden: ik deed enkel het voorpand in minionstof, het achterpand is bruin, dezelfde kleur als de boordstof!









Ik maakte er ook een voor mijn oudste meneerke, met paspel aan de schouder:



Voor mijn jongste maakte ik ook een Charlie! Volgende keer maak ik de halsinsnijding wat minder diep!








Stoffen: modecoupon en kersepitje
Patronen: zonen09

3 opmerkingen:

  1. Mooie Zonen-maaksels, stuk voor stuk. Soms moet je compromissen maken met de kinderen, en dan is dit een fantastisch compromis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Hier ligt de minionsstof gereed voor een pj's :)

    BeantwoordenVerwijderen