donderdag 27 augustus 2015

Vakantie naaimodus

De vakantie verliep hier wat anders dan gepland: den hubby moest geopereerd worden en was daardoor een groot deel van de vakantie ook thuis.

Daar we verbouwingen plannen was dit de ideale gelegenheid om na te denken over spullen die lange tijd niet meer gebruikt werden (speelgoed, vazen, huisgerief, verfpotten, overschotten hout en tegels....).

Dingen werden gereorganiseerd. Ikea werd dan ook meermaals bezocht. Ik kreeg ook een nieuwe stoffenkast (hoera!!!).
De oudste zoon heeft nu een ikea verslaving 😊


Maar dat wil ook zeggen dat het naaien op een heeeeeel laag pitje stond...

Laag zeg ik, snelle projectjes konden wel, zoals deze candy dress! 
Dus verknipte ik dit mooie Art Gallery pareltje van bij Madeline.

Ik was er instant verliefd op! Zelfs mijn kleedjes hatende dochter is overtuigd!!!

Hoera!!!!

En dan de aan-foto's, ik deed echt mijn best maar ze is en blijft (mijn) zotte doos,
ziehier het beste wat ik er kon van maken....:-)




Patroon: Candy dress (LMV)


6 opmerkingen:

  1. Toffe Candy dress. Hier is het ook een succes bij de stoere dochter. Dus er gaan er zeker nog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze vindt katoenen kleedjes niet meer leuk... Ik geef toe: tricot zit wschl veel beter 😊

      Verwijderen
  2. tof jurkje

    hier ook verbouwingen maar door de afwezigheid van tv (en kinderen) wel wat kunnen naaien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Afwezigheid van tv wil ik mij hier niet voorstellen 🙈

      Verwijderen
  3. Els,
    Nu wordt het echt wel tijd dat we eens enen samen maken hé ;)
    Jaloers op jouw mooie candy dresses
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor het leuke compliment! Das waar, gaan we zeker eens doen! X

      Verwijderen