vrijdag 12 december 2014

De zoveelste 'Heerlijke retrojurk'....

Onlangs bestelde ik overzee dit prachtige stofje...




Ik was er zooo verliefd op, het lag een paar dagen op mijn bureau te blinken (letterlijk!)
voordat ik besliste wat het zou worden...


De stof is zo mooi, subtiel, dat ik er een feestkleed van wilde maken...


Over het patroon twijfelde ik niet lang omdat ik deze al verschillende keren maakte en perfect zit voor mij (slanke taille en iets dikkere poep), dus het werd voor de zoveelste keer (ben de tel kwijt) de 'heerlijke retrojurk' uit het grote femmaboek...




Ik twijfel alleen of ik er onderaan nog zilveren biais zou aanzetten, of is dat erover? Ik twijfel...
In het echt is ze nog schoner, maar ni simpel om er een goeie foto van te nemen...



Aja, de blinde rits ziet ook echt niet meer: 


2 opmerkingen:

  1. Je gaat "blinken" tijdens de feestdagen.... doet me er aan herinneren dat ik zelfs nog geen outfit heb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig stofje!
    Zelf zou ik de biais niet doen, de stof vind ik op zichzelf al zo mooi. :-)

    BeantwoordenVerwijderen